CM.com verwerkt meer berichten
vrijdag 20 maart 2020 08:28
(ABM FN-Dow Jones) CM.com ervaart een significante volumestijging bij zowel bestaande als nieuwe klanten als gevolg van de coronacrisis. Dit maakte het communicatieplatform met betaalfunctionaliteit vrijdag voorbeurs bekend.
Vooral het aantal verstuurde sms'jes en berichten via WhatsApp Business door klanten in de logistieke sector en thuisbezorging ligt volgens CM.com hoger dan normaal. Bovendien maken financiële instellingen en overheden meer gebruik van het platform en de diensten van CM.
De ontwikkelingen worden wel deels geremd door afgenomen marketingbudgetten, vooral in landen waar de meeste winkels zijn gesloten zoals in Frankrijk, aldus het bedrijf. Ook merkte CM een daling van de activiteiten in de reissector op.
"Vanwege onze omvang, brede portfolio en mondiale aanwezigheid zijn we redelijk veerkrachtig in de huidige extreme omstandigheden", aldus CEO Jeroen van Glabbeek. "Tot dusver hebben we onze hoge groei wereldwijd kunnen handhaven, ook in Azië." De topman noemde de balans van zijn bedrijf sterk, met een solide kaspositie en geen bankschulden.
Bron: ABM Financial NewsBeeld: CM.com